wtorek, 28 maja 2013

Samochodowo.

W niedzielę w Chudowie przy tamtejszych ruinach zamku odbył się pokaz zabytkowych samochodów. Więc dzisiejszy wpis dla fanów motoryzacji :) Sama uwielbiam samochody te zabytkowe i te szybkie nowoczesne sportowe. Zapraszam do zdjęć :)


















 Czerwona Warszawa, niezwykły widok :)




 Miniaturka, a pod nią oryginał :)





 Znajdź różnicę ! :D


 Trabant i znaleziony skarb w postaci aparatu za tylną szybką idealnie pasuje!


 Messerschmitt - samochód na wzór samolotu, kierownicę miał w kształcie sterów !


Jeśli macie ochotę na więcej zdjęć zabytkowych samochodów mojego autorstwa zapraszam do galerii na Flogu TUTAJ zdjęcia pochodzą z rajdu zabytkowych samochodów, który odbył się w Gliwicach w 2010 r.


37 komentarzy:

  1. Trinity, świetne zdjęcia ! wspaniałe zbliżenia detali :^)

    a za każdym razem jak widzię czerwony mini Cooper (ten dawny kultowy model jak u Ciebie na zdjęciu) to przypomina mi się początek 4 weddings and a funeral :^)

    https://www.youtube.com/watch?v=bjixdVvkfL4

    serdeczne pozdrowienia :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście to ten mini cooper! muszę sobie cały ten film zobaczyć :))

      Usuń
    2. bardzo polecam jest śmieszny i smutny też i romantyczny też .. po prostu kultowy z początku lat 90tych :^) tzn całkiem zamierzchłych czasów

      Usuń
  2. Nie jestem fanką motoryzacji, jednak te zabytkowe samochody- całkiem, całkiem;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stare auta :) super impreza, mój tata byłby w niebie.
    ps: daję znać, gdyż zmieniłam adres bloga i nie chciałabym zaginąć. :) marietudorphotography

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, jakie fajne! Może typowo fanem motoryzacji nie jestem, ale takie zloty tematyczne, ze tak powiem, zawsze są super :) każdy może czasem popodziwiać coś z różnych dziedzin :D fajne te autka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam oglądać stare auta :)fajne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fotorelacja :) Trzeba przyznać, że miejscówkę na pokaz wybrali też fajną, w tle Zamek... mmm :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na zamku w Chudowie dużo się dzieje, kiedyś dodam zdjęcia samego zamku :)

      Usuń
  7. Śliczne maszyny, wspaniale uwiecznione. Jest i moja ukochana Warszawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabytkowe auta są naprawdę piękne :) Mają coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale okazy! Garbusek kiedyś mi się marzył, ale pali to niestety tyle co smok, więc jest mało ekonomiczne. Za to mój tato jest oddanym fanem fiata 126p ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no garbuski prześliczne, szkoda, że tyle palą :)

      Usuń
  10. Skarby, same żywe legendy! Boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny post. Sama przyjemność pooglądać takie fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię stare samochody. Jakiś czas temu i u nas był taki zlot - niestety nie udało mi się dotrzeć. Fajna foto-relacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy złot. szkoda, że w niedziele nie mogłem. Maluchy są super, sam miałem czerwonego. :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszy był maluch rajdowy z jednym siedzeniem i zamontowanymi rurami wzmacniającymi! świetny widok :D

      Usuń
  14. Thank you very much for following my blog! :) You too have beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie zloty, raz do roku w moim mieście też sa organizowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że regularnie organizowane! u nas od przypadku do przypadku :)

      Usuń
  16. Extra!
    Bardzo fajny pokaz samochodów dużych i małych...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają duszę te stare cacuszka. I Sena jakowaś nam się w oczy rzuciła. Fajna impreza.
    Pozdrawiamy serdecznie i również będziemy zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanką, ale przyjemnie się je ogląda :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie świetne, stare samochody!! :)

    Również dodałam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle śliczności w jednym miejscu. Zloty staroci to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiacik 124 Spider piękne auto :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. super, sama jeździłam takim starym orzeszkiem renault 4L to było autko, ale nie wiem dlaczego wszyscy chciali mnie wyprzedzać ;))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe maszyny, podziwiam ludzi, którzy wkładają bardzo wiele wysiłku w utrzymanie zabytkowych pojazdów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń