sobota, 2 maja 2015

Bicie Rekordu Guinnessa w przejeździe Alfa Romeo - Gliwice 2015

   W pierwszy dzień majówki w Gliwicach odbyła się próba pobicia rekordu Guinnessa w przejeździe samochodów marki Alfa Romeo. Mimo zmienności pogody wybrałam się z mężem na rower, żeby uwiecznić na zdjęciach i filmie to niezwykłe wydarzenie. Niektóre Alfy były tak piękne, że chętnie wybrałabym się nimi na przejażdżkę. Zdjęć zrobiłam mnóstwo, byłam zmuszona wybrać tylko niektóre i umieścić je na kolażach. Zapraszam do oglądania :)


































5 komentarzy:

  1. Fajna impreza, chociaż fanem tych samochodów nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super furki, fajna imprezka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ;) Pozdrawiam Panią fotograf;) ps. Moja też się załapała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I moja alcia też jest ;) było mega ;) szkoda że nie miałam czasu porobić zdj ale popylałam jako parkingowa na EC. Fotki super ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń