niedziela, 5 czerwca 2016

Ogrodowo - kolorowo.

   Jako, że wiosna, słońce, ciepło przybyło nie ma mnie prawie wcale przed komputerem, bardziej telefon jest moim łącznikiem ze światem wirtualnym, a z inspirującymi zdjęciami łączy mnie Instargam od którego jestem uzależniona przez to rzadko tu zaglądam, ale muszę koniecznie to nadrobić. 

   Ogród to moja pasja, a że mam sporo miejsca do zagospodarowania, szukam rożnych inspiracji. Zainteresowały mnie magiczne ogrody i sama postanowiłam taki stworzyć. Wszystko zrobiłam samodzielnie, ponieważ w Polsce nie ma jeszcze gotowych elementów do stworzenia takich mini ogródeczków. Dodatkowo zakochałam się w sukulentach, kaktusy uwielbiam już od dłuższego czasu, postanowiłam więc właśnie z tym typem roślin stworzyć ogród dla wróżek :) 




 Doniczka była brązowa, nie znalazłam tak dużej ładnej i taniej w innym odcieniu więc sama przemalowałam ją farbą w spreju. 

 
Domek powstał ze słoika po kawie, nadal jest odkręcany, wieczorem można włożyć do środka światełko ledowe imitujące świeczkę, na tarasie wygląda to bajecznie.  



A tu jeszcze kilka innych ogrodowych zdjęć :)







 Przygotowuje również małą szklarnię do hodowli ziół i sukulentów, poprzednie zdjęcie (przed malowaniem) znajdziecie na Instagramie.  


 Dynie pięknie rosną.

Deserlove.

 Jeżeli ktoś chciałby poznać mnie i moją codzienność jeszcze lepiej zapraszam na mojego Instagrama, a jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych wpisach zapraszam na Facebooka ;)

4 komentarze:

  1. ale fajnie w tym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko ! :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń